8

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!


Καλώς ορίσατε στο ολοκαίνουργιο "σπιτικό μου"!!!Σας υποδέχομαι στην πόρτα του με ένα μπλέ τριαντάφυλλο που είναι σπάνιο και διαφορετικό από τα υπόλοιπα όπως ακριβώς είναι και ο καθένας από εμάς.Ας καταβάλλουμε  καθημερινά προσπάθεια να προσεγγίσουμε τους άλλους,τους διπλανούς μας και την όποια διαφορετικότητά τους. Μην ξεχνάμε ότι οι ΓΕΦΥΡΕΣ "χτίζονται" όταν υπάρχει καλή διάθεση,συνεργασία και παραμέριση των όποιων διαφορών.
ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟ "ΧΤΙΣΙΜΟ" ΛΟΙΠΟΝ...............  

8 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Μ αρέσει το μπλε τριαντάφυλλό γιατί είναι παράξενο. Όχι μόνον δεν συνηθίζεται αλλά είναι κι αντίθετο μ ότι συνηθίζεται! Είναι τριαντάφυλλο δικής σου κατασκευής, που σημαίνει ότι περιέχει το "φορτίο" που εσύ του δίνεις,το συμβολισμό που εσύ αποφασίζεις, κι αποκαλύπτει στο φως τμήμα της εικόνας, ψήγμα απ το δικό σου εσωτερικό ψηφιδωτό, μια ακτίνα σ ένα σκοτεινό κήπο.
Χαίρομαι που γνωρίζω σήμερα το τριαντάφυλλό σου, ως το μοναδικό στοιχείο Γνωριμίας του εσωτερικού σκιερού κήπου, κι εύχομαι οι ακτίνες του ηλίου να φωτίζουν όλα τα λουλούδια σου!
Καλή αρχή!

ΑΓΓΕΛΙΝΑ είπε...

Αγαπημένη μου Ρεγγίνα,
Καλώς σε βρήκα και πάλι στην "μπλογκόσφαιρα" και είμαι ιδιαιτέρως χαρούμενη που ο πρώτος "επισκέπτης" μου είναι παλιός,γνώριμος φίλος!!!
Το τριαντάφυλλο μου,αν και σπάνιο,ασυνήθιστο για αρκετούς,δεν εσωκλείει πολλές και δύσκολες ερμηνείες.Αναζητά,απλώς,τον πλούτο της ψυχής και το απέραντο των συναισθημάτων που υπάρχουν σε πολλούς "σκιερούς εσωτερικούς κήπους" οι οποίοι χρειάζονται απλά μια "ευωδιά" ενός "παράξενου μπλε τριαντάφυλλου" για να ανοίξουν τις πόρτες τους και να γίνουν ολόλαμπροι,ολάνθιστοι και πάντα τοσο διαφορετικοί!!!

Ntoyrmpo είπε...

Καλή αρχή και καλορίζικο.

Μινωΐτισσα είπε...

Σου εύχομαι καλοτάξιδο το τριαντάφυλλο και το σπιτικό σου.
Οι φίλες της Ρεγγίνας είναι και δικές μου φίλες.

ΑΓΓΕΛΙΝΑ είπε...

Πέπε,
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και να είσαι πάντα καλά.Τα "σπίτια" μας να είναι συνεχώς γεμάτα ευτυχία,αγάπη,χαμόγελα και καλοσυνάτους ανθρώπους.Καλό σου απόγευμα!!!

ΑΓΓΕΛΙΝΑ είπε...

Καλή μου Μινωϊτισσα,
Πρώτα σε ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές σου και έπειτα θέλω να ξέρεις ότι και για μένα ισχύει το ίδιο στο θέμα της φιλίας(ειδικά όσο αφορά άτομα που αγαπά η φίλη μου,η Ρεγγίνα).Εύχομαι κάποια στιγμή να τα πούμε και από κοντά.Προς το παρόν σε χαιρετώ και εύχομαι τα καλύτερα για την οικογένειά σου και για σένα.Καλό σου βράδυ!!!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Aγγελίνα μου σε καλώ εδώ: http://anemondixtia.blogspot.com/2010/11/blog-post_12.html

έλα να παίξεις γλυκιά μου και θα σου βάλω τα καλύτερα εικονίδια..

marilise είπε...

Αγγελίνα , ήρθα να σου ευχηθώ καλορίζοκα τα θεμέλια και καλώς μας όρισες

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.